İLKOKUL ÖĞRETMENİNİN HİKAYESİ

25.12.2018 185

12 yıldan fazla bir süredir lise İngilizce dersi verdikten sonra, bazı öğretmenlerin biraz orta gelirli kriz dediklerini deneyimledim. Tipik bir atölye şeklinde gelmeyen profesyonel gelişimden vazgeçtim. Diğer öğretmenlerin sınıflarını kendi kişisel müfredatım olarak kullanma girişiminde, işten ayrılmaya karar verdim ve üst düzey bir ilkokul öğretmeni olarak pozisyon almaya karar verdim.

İlkokul öğretmenlerinin öğrencileri için ne kadar etkili, ilgi çekici ve verimli öğrenme ortamları yarattıklarını gözlemleme fırsatım oldu. Liseye zaman ayırırken, ortaokul ve lise öğrencilerine bu ilkokul stratejilerinin birçoğunun - bazı modifikasyonlarla - kullanılabileceğini fark ettim.

BEYİN BREAKS VE ODAKLANMIŞ DİKKAT FAALİYETLERİ
İlkokul öğretmeni bir dersi durdurabildikten sonra, bir dakikalığına dersleri yürütebileceğine ilk şahit olduğumda, çocukların duvarlardan sıçramasını önlemek için bir strateji olduğunu düşündüm. Fakat zamanla, sık sık beyinlerini dersleri boyunca birleştiren öğretmenlerin, öğrencilerine, zamanından daha uzun bir süre patlaması için görevlerini devam ettirebildiklerini fark ettim.

Çocukların ve gençlerin her 30 dakikada bir üç ila üç dakikalık bir zihinsel ve fiziksel kopuştan yararlandıkları ortaya çıkıyor, böylece beyinleri sınıfın akademik ve sosyal taleplerine ayak uydurabiliyorlar.

Yerinde koşu yaparken her zaman gençlerle dolu bir odada bir seçenek olmamakla birlikte, işinize odaklanan bazı dikkat gerektiren faaliyetler şunlardır:

Sakin gibi meditasyon uygulamalarıyla derin nefes almak, öğrencilere nefeslerine odaklanma ve enerjilerini kullanma fırsatı verir.
Hızlandırılmış videolar ( doğa veya yiyecek videoları gibi) öğrencilerin dikkatini sürdürür, böylece öğrenim görevlerine yeniden odaklanabilirler.
Bir başparmak savaşı ya da rock-kağıt-makas oyunu, öğrencilere eğlenceli ve hazırlıksız bir etkinlik için ortak olma fırsatı verir.
Her hafta gelen kutunuzda en iyi Edutopia´yı edinin.

SABAH TOPLANTISI VE DAHA FAZLASI 
Sabah toplantıları, öğrenci işleri ve diğer sevimli ilköğretim sınıfları gelenekleri sadece eğlence için değildir. Bu yaklaşımları kullanan, toplum, saygı ve sorumluluk gibi değerleri vurgulayan ilkokul öğretmenlerinin, akademik müfredatı uygulamayanlardan çok daha kolay bir zaman geçirdiğini gördüm.

Ayrıca, sınıfta güven duyma, duyma ya da görme gibi görünmeyen öğrencilerin, atölyelere, merkezlere ya da diğer etkinliklere katılmadıklarını gözlemledim. yönetimi.

Ortaokul ve lise öğretmenlerinin sınıflarında güvenli öğrenme toplulukları yaratabilecekleri bazı yollar şunlardır:

Nazik, yapıcı öğrenci dili ve davranışları için açık beklentiler belirleyin ve modelleyin . Olumsuz olaylardan önce davranışsal normları öngörün, modelleyin ve açıklayın.
Öğrenciler  her sınıf döneminin başında kapıda adıyla selamlarlar .
Öğrencilerin düşündürücü sorulara cevap verdiği bir Harika Duvar yaratın . Bu, öğrencilerin duyulmasını ve doğrulanmasını sağlar. Çarşambaları merak ediyorum ya da Müteşekkir Perşembeleri, Motivasyonel Pazartesileri vb. İle karıştırın. 
MANİPÜLATİFLERİN DEĞERİ
Renkli fayanslar ve 10 blok gibi matematik manipulatifleri, birçok temel sınıfta bulunur. Bu manipulatifler, soyut kavramları daha küçük parçalara ayırmaya yardımcı olur, böylece öğrenciler farklı senaryoları ve çözümleri karmaşık problemlere karşı test edebilir ve test edebilir.

Matematik, bilim ve beşeri bilimlerdeki kavramlar daha karmaşık hale geldikçe, orta ve lise öğrencilerine soyut fikirleri yıkıp kullanabilecekleri bir alan sağlamak onların iyi desteklenmiş, mantıksal argümanlarını ve ispatlarını yaratmalarını sağlar.

Orta ve lise öğretmenlerinin manipulatiflerin faydalarını derslerine getirebilmesinin iki yolu vardır:

Gizmos gibi çevrimiçi simülatörler, matematik ve fen öğrencilerine hipotezleri gözlemlemek, test etmek, grafiklemek ve manipüle etmek için kullanılır.
Kavram haritaları , öğrencilerin kavramlar, problemler ve fikirler arasındaki ilişkileri görsel olarak değerlendirmelerine olanak tanır. Öğrenciler , Bubbl.us , Coggle veya Padlet gibi yazılımları kullanarak haritaları oluşturduklarında , bilgi hakkında argümanlar ve gözlemler yapabilirler.

By Sherine Aboelezz

Kaynak: https://www.edutopia.org/article/learning-elementary-teachers